U junu i oktobru 2023. bivša pomoćnica ministra građevinarstva Anita Dimoski uputila je dva dopisa kineskim izvođačima kritikujući ih za pristup radovima na rekonstrukciji pruge.
Da Anita Dimoski ima dva fakulteta i da je (NAJ)školovanija od njih SVIH-možda je tako.
Da je morala da potpiše - nije morala. Mogla je da odbije, ali nema kičmu pa je potpisala(SLATKE PARE ILI MOŽDA UCENA - SVEJEDNO). Ko joj je kriv.....
Gdja Dimovski je najskolovanija od njih sviju, ima dva fakulteta i morala je da podpise sta su joj naredili. E da je bila dosledna sad ne bi bila medju prvima uhapsena.
Kad se Servisna knjižica polovnog automobila falsifikuje da bi se automobil podmladio, koliko li je tek lako falsifikovati dokumentaciju u dopis o kritici podizvođača?
Čini se da je ministarka Dimoski brzopotezno uhapšena nakon pada nadstrešnice upravo zbog kritikovanja kineskih kompanija u periodu pre tog događaja. Jako je loše to što je režim u Srbiji odlučio da izgrađuje zemlju pomoću kineskih kompanija potpuno zapostavivši sopstvene resurse. Nije u pitanju samo ova brza pruga nego niz drugih infrastrukturnih radova, poput najave gradnje kanalizacije po Vojvodini od strane kineskih firmi.
Teško onome koga bilo ko hrani, a može sam da radi, i zaradi. Nisu nama trebali ni Kinezi, ni Rusi, ni EU, Ameri, ni Arapi, dok naš političko-mafijaški ološ nije pokrao, prodao, i izdao sve što smo imali. Od komunista, preko socijalista, radikalštine, žutice, pa do recikliranih pomenutih bandi, pored rudnih bogatstava, ppodne zemlje, zdrave vode, šuma..., mi smo postali prosjaci, i kolonija zbog nas samih.
Od gradjenvinskog giganta koji je gradio svuda po svetu i to najslozenije radove do toga da mora da angazujemo strance (Kineze).
Nemozemo ni da uradimo kvalitetan projekat i nadzor na radovima koji su uradjeni.
sad mi treba da navijamo za gdju koja je trazila da Kinezi ubrzaju radove, posto smo dosad naucili da naprednjacko ubrzano "gradjenje" daje najbolje rezultate?!
Znaš li ti koliko ona lično ima putera na glavi? Neki od podizvođača su njene firme registrovane dva dana pre "tendera". Ona je jedna od najdirektnije odgovornih za sve što se dešavalo na železnici. I vdimo iz njenih dopisa (koji se uzgred pojavljuju posthumno) da je konstatovao požurivala radove radi ostvarivanja svojih i političkih ambicija. Ništa dobro ni korisno od nje niti je došlo niti će doći.
A ko da nam gradi? Nemamo kvalifikovanu radnu snagu, kvalifikovane firme, dobru praksu uz srednju skolu, puno ljudi izaslo iz zemlje i puno toga jos da i ne nabrajam. Mladi malo vise u skolu i na zanat a manje na stadion i u lojaliste.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Dokumentacija pokazala: Kinezi oštro kritikovani za radove na pruzi Novi Sad - Subotica
Autor: Forbes Srbija
Novi Sad
•13.01.2025.
•09:02 > 09:06
Komentari 21
Saša
Da je morala da potpiše - nije morala. Mogla je da odbije, ali nema kičmu pa je potpisala(SLATKE PARE ILI MOŽDA UCENA - SVEJEDNO). Ko joj je kriv.....
Koja
Bosiljka
Tulipan
ja
NS
Ajde botici lupajte minuse sami sebi ih lupate
злица
Deks
Nemus
ns posmatrac
Nemozemo ni da uradimo kvalitetan projekat i nadzor na radovima koji su uradjeni.
Marko NS
zezate se?
Tajson
Djoka
Kaca Telep
LALA
Džetro Tal
jelena
Dosta je bilo.
Boromir
Patuljak
Široko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H