Autor: Forbes Srbija

Novi Sad
13.01.2025.
09:02 > 09:06
U junu i oktobru 2023. bivša pomoćnica ministra građevinarstva Anita Dimoski uputila je dva dopisa kineskim izvođačima kritikujući ih za pristup radovima na rekonstrukciji pruge.
  • Saša

    13.01.2025 14:33
    G-đo Bosiljka
    Da Anita Dimoski ima dva fakulteta i da je (NAJ)školovanija od njih SVIH-možda je tako.
    Da je morala da potpiše - nije morala. Mogla je da odbije, ali nema kičmu pa je potpisala(SLATKE PARE ILI MOŽDA UCENA - SVEJEDNO). Ko joj je kriv.....
  • Koja

    13.01.2025 13:33
    Neću ni da čitam. Kakvih s*anja ima ispod Fruške gore u tunelu
  • Bosiljka

    13.01.2025 13:18
    Dokumenti
    Gdja Dimovski je najskolovanija od njih sviju, ima dva fakulteta i morala je da podpise sta su joj naredili. E da je bila dosledna sad ne bi bila medju prvima uhapsena.
  • Tulipan

    13.01.2025 12:11
    Dokumentacija
    Kad se Servisna knjižica polovnog automobila falsifikuje da bi se automobil podmladio, koliko li je tek lako falsifikovati dokumentaciju u dopis o kritici podizvođača?
  • ja

    13.01.2025 12:09
    A tako znači, a šta se dešava na radovima u tunelu? KO to nadgleda i kontroliše?
  • NS

    13.01.2025 11:47
    Ne treba smetnuti sa uma da kinezi grade tunel kroz Frusku Goru
    Ajde botici lupajte minuse sami sebi ih lupate
  • злица

    13.01.2025 11:21
    ??
    Како је Црна гора прошла са кинеском градњом и кредитима?Ништа нисмо научили глупаци.
  • Deks

    13.01.2025 11:20
    Čini se da je ministarka Dimoski brzopotezno uhapšena nakon pada nadstrešnice upravo zbog kritikovanja kineskih kompanija u periodu pre tog događaja. Jako je loše to što je režim u Srbiji odlučio da izgrađuje zemlju pomoću kineskih kompanija potpuno zapostavivši sopstvene resurse. Nije u pitanju samo ova brza pruga nego niz drugih infrastrukturnih radova, poput najave gradnje kanalizacije po Vojvodini od strane kineskih firmi.
  • Nemus

    13.01.2025 11:18
    @LALA
    Teško onome koga bilo ko hrani, a može sam da radi, i zaradi. Nisu nama trebali ni Kinezi, ni Rusi, ni EU, Ameri, ni Arapi, dok naš političko-mafijaški ološ nije pokrao, prodao, i izdao sve što smo imali. Od komunista, preko socijalista, radikalštine, žutice, pa do recikliranih pomenutih bandi, pored rudnih bogatstava, ppodne zemlje, zdrave vode, šuma..., mi smo postali prosjaci, i kolonija zbog nas samih.
  • ns posmatrac

    13.01.2025 11:06
    Gradjevinci
    Od gradjenvinskog giganta koji je gradio svuda po svetu i to najslozenije radove do toga da mora da angazujemo strance (Kineze).
    Nemozemo ni da uradimo kvalitetan projekat i nadzor na radovima koji su uradjeni.
  • Marko NS

    13.01.2025 10:35
    Prvi sam kad treba kritikovati. Ali u ovom slučaju eto jednog pozitivnog primera kako se štiti naš interes.
  • zezate se?

    13.01.2025 10:32
    joj
    sad mi treba da navijamo za gdju koja je trazila da Kinezi ubrzaju radove, posto smo dosad naucili da naprednjacko ubrzano "gradjenje" daje najbolje rezultate?!
  • Tajson

    13.01.2025 10:17
    @Džetro Tal
    Znaš li ti koliko ona lično ima putera na glavi? Neki od podizvođača su njene firme registrovane dva dana pre "tendera". Ona je jedna od najdirektnije odgovornih za sve što se dešavalo na železnici. I vdimo iz njenih dopisa (koji se uzgred pojavljuju posthumno) da je konstatovao požurivala radove radi ostvarivanja svojih i političkih ambicija. Ništa dobro ni korisno od nje niti je došlo niti će doći.
  • Djoka

    13.01.2025 10:13
    Dragi drugovi kolonisti, predstavljam vam Kinu! Novi car je stigao!
  • Kaca Telep

    13.01.2025 09:50
    hvala novinarima portala 021 sto nas obavestavaju o svim ovim vaznim temama o kojima nista necemo procitati u pro-rezimskim medijima
  • LALA

    13.01.2025 09:39
    CUVAJMO SEBE!!!
    Tesko onom koga Rusi brane, a Kinezi hrane!!! Tako je govorila moja pokojna mama.
  • Džetro Tal

    13.01.2025 09:38
    Kada Aneta bude progovorila...baj baj...
  • jelena

    13.01.2025 09:33
    celicno prijateljstvo
    Hvala brate Si. Hvala Vucicu, Vesicu, Mali, Vucevicu...
    Dosta je bilo.
  • Boromir

    13.01.2025 09:29
    Ne ladzume
  • Patuljak

    13.01.2025 09:29
    A ko da nam gradi? Nemamo kvalifikovanu radnu snagu, kvalifikovane firme, dobru praksu uz srednju skolu, puno ljudi izaslo iz zemlje i puno toga jos da i ne nabrajam. Mladi malo vise u skolu i na zanat a manje na stadion i u lojaliste.
  • Široko

    13.01.2025 09:17
    Cela priča niđe veze sa radovima na Železničkoj stanici u Novom Sadu

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna